Ofte stillede spoergsmaal
-
Hvad hvis jeg kommer til at plette eller ødelægge tøjet?
Ved små skader, der kan vaskes/renses væk eller repareres, vil vi tage os af det uden bereging. Hvis skaden er så omfattende, at det ikke kan repareres, vil du komme til at betale erstatning.
-
Hvad hvis tøjet bortkommer?
Hvis tøjet bortkommer, vil vi du komme til at betale erstatning.
-
Hvad hvis jeg ikke kan passe tøjet?
Du kan altid gratis tilføje en backup-kjole til din bestilling, så du kan være sikker på at have en kjole til din fest. Backup-kjolen finder du under “Diverse”. Derfor vil du nærmest altid kunne passe mindst én kjole.
Derudover står jeg selvfølgelig til rådighed ved spørgsmål til fit mv.
-
Kan jeg gøre noget for at sikre, at jeg har en kjole, der passer, til en begivenhed?
Man kan desværre aldrig sikre sig at tøjet passer, når man bestiller online. Jeg gør mit bedste for at beskrive tøjets størrelse under hvert produkt. Idet lejeperioden løber over 4 dage, har du mulighed for at bestille tøjet, så du har det en eller to dage inden du skal bruge det, så du på forhånd ved, om det passer. Du kan også altid gratis tilføje en backup-kjole til din bestilling, så du kan være sikker på at have en kjole til din fest. Backup-kjolen finder du under “Diverse”.
-
Jeg kan ikke booke en kjole til i morgen eller dagen efter via hjemmesiden, men er det muligt?
Skriv til mig på hi@daydreamcph.dk og vi vil hurtigst muligt melde tilbage, om det kan lade sig gøre. Det vil afhænge af, hvor du bor og leveringsmuligheder.
-
Jeg skal have kjolen på en lørdag, hvilken dato skal jeg så bestille levering til?
Jeg anbefaler, at du så bestiller kjolen til levering dagen før. I så fald skal du sende kjolen tilbage om mandagen inden kl. 13.