Ofte stillede spoergsmaal
-
Hvad hvis jeg kommer til at plette eller ødelægge tøjet?
Ved små skader, der kan vaskes/renses væk eller repareres, vil vi tage os af det. Hvis skaden er så omfattende, at det ikke kan repareres, vil du komme til at betale erstatning, dog aldrig mere end 1000 kr., medmindre det specifikt fremgår af produktet.
-
Hvad hvis tøjet bortkommer?
Hvis tøjet bortkommer, vil vi du komme til at betale erstatning, dog aldrig mere end 2500 kr.
-
Hvad hvis jeg ikke kan passe tøjet?
Hvis du ikke kan passe det tøj, du har fået leveret, skal du blot aflevere/sende det tilbage til os og du betaler kun for eventuelle fragtomkostninger. Tøjet skal selvfølgelig straks afleveres tilbage og må ikke tages i brug. Det er vigtigt, at du kontakter os straks, hvis du vil levere tøjet tilbage og have pengene retur.
Du kan også altid gratis tilføje en backup-kjole til din bestilling, så du kan være sikker på at have en kjole til din fest. Backup-kjolen finder du under “Diverse”.
-
Kan jeg gøre noget for at sikre, at jeg har en kjole, der passer, til en begivenhed?
Man kan desværre aldrig sikre sig at tøjet passer, når man bestiller online. Vi gør vores bedste for at beskrive tøjets størrelse under hvert produkt. Idet lejeperioden løber over 4 dage, har du mulighed for at bestille tøjet, så du har det en eller to dage inden du skal bruge det, så du på forhånd ved, om det passer.
Du kan også altid gratis tilføje en backup-kjole til din bestilling, så du kan være sikker på at have en kjole til din fest. Backup-kjolen finder du under “Diverse”.
-
Jeg kan ikke booke en kjole til i morgen eller dagen efter via hjemmesiden, men er det muligt?
Skriv til os på hi@daydreamcph.dk og vi vil hurtigst muligt melde tilbage, om det kan lade sig gøre. Det vil afhænge af, om du selv kan afhente og GLS’ leveringsmuligheder.
-
Jeg skal have kjolen på en lørdag, hvilken dato skal jeg så bestille levering til?
Vi anbefaler, at du så bestiller kjolen til afhentning/levering torsdag eller fredag. I så fald skal du sende kjolen tilbage om mandagen. Hvis du selv afleverer i Wax Clinique skal du først tilbagelevere tirsdag, da de har lukket om mandagen.
-
Hvis jeg selv vil afhente og aflevere tøjet, hvor gør man så det?
(NB Pga Covid-19 er det midlertidigt ikke muligt at afhente og tilbagelevere i Wax Clinique)
Vi har lokaler i Sankt Peders Stræde nr. 37 i København K. Vores lokaler ligger bag Wax Clinique. Derfor er det hos dem, du henter og afleverer din pakke, bare spørg de søde piger derinde (NB: husk at tjekke deres åbningstider – lukket om mandagen). Og så kan vi i øvrigt varmt anbefale deres behandlinger, hvis du lige mangler det sidste for at fuldende dit festlook. Som noget nyt tilbyder de 10% i rabat til alle Daydream-kunder:)